Nu ik niet iedere dag even naar de supermarkt kan rennen besloot ik voor het eerst boodschappen te bestellen. Het liep een beetje uit de hand: ik kocht kilo’s brood en geen melk en eieren. Wat vinden jullie van de boodschappen, te veel of normaal voor een gezin van vier, bijna 5?

Comments

comments

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

You May Also Like
Cacoadoppen als bodembedekking
Verder lezen

Cacoadoppen als bodembedekking

Inhoudsopgave Hide De voordelen van cacoadoppenVerschillende toepassingen van cacoadoppenCacoadoppen kopenMisschien vind je deze artikelen ook interessant: Cacaodoppen zijn…
Cadeautips voor Valentijnsdag
Verder lezen

Cadeautips voor Valentijnsdag

Inhoudsopgave Hide Een weekendje wegEen spannend cadeauEen fotocadeauStel een pakketje samenEen etentjeMisschien vind je deze artikelen ook interessant:…