Ik heb het geluk dat ik van bloggen mijn baan heb kunnen maken. TrendyMommy is mijn bedrijf en ik ben daar trots op. Zelf kiezen waar ik over schrijf en daar ook nog deels mijn inkomsten uit halen is erg fijn, maar weten dat ik enkel samenwerk met bedrijven waar ik écht positief over ben is geweldig. Ik ben selectief, zeg regelmatig nee en kies ervoor om enkel leuke, fijne, kwalitatieve en goede merken een plekje op mijn site te geven.Elke advertorial is voor merken en producten waar ik achter sta, die ik zelf koop en gebruik, en wanneer mij iets niet bevalt kies ik er liever voor om het er niet over te hebben, onder het mom van “there is no such thing as bad publicity”. Wanneer ik ergens niet over praat zegt dat in mijn ogen genoeg en ik leg de focus op dingen waar ik wel blij van word.
Dit geldt ook voor een merk zoals Pampers. Ik ben al bijna 6 jaar mama, en heb vrijwel altijd Pampers luiers gekocht. Hier en daar maakte ik een uitstapje naar een ander merk, maar keerde toch altijd terug naar mijn favoriete luiers, omdat ik erg tevreden was over de kwaliteit. Andere luiers zaten niet lekker, roken raar, lekten door, en ik keerde daarom altijd terug naar de eerste luiers waar wij in het ziekenhuis kennis mee maakten. Inmiddels werk ik met Pampers samen en vertel jullie regelmatig over de vernieuwingen binnen het merk, ontwikkelingen die we kunnen verwachten, en campagnes waar ze mee bezig zijn. Dit doe ik met volle overtuiging, omdat mijn kinderen deze luiers droegen én dragen; en door het kopen van Pampers luiers ik nu tot en met december het leven van een pasgeboren baby kan redden. Ja, echt.

Want Pampers doet meer dan enkel luiers produceren en verkopen. Zo hebben ze het kinderziekenhuis waarin ik ben geboren na de oorlog in Joegoslavië helpen heropenen, doneerden ze cruciale apparatuur voor pasgeboren baby’s en leverden ze uiteraard luiers. Je kunt je voorstellen dat ik hier emotionele binding mee heb en Pampers niet alleen dankbaar ben, maar ook erg trots ben om met ze samen te werken.EEN PAK IS EEN LEVENSREDDEND VACCIN*
Een andere, grote campagne waar Pampers zich met UNICEF voor inzet is het bestrijden van tetanus bij pasgeboren baby’s. Ze doen dit al 10 jaar en hebben ruim 300.000 vaccins gedoneerd, waarmee ze honderd miljoen moeders en baby’s hebben helpen beschermen tegen de dodelijke ziekte die in veel risicolanden nog steeds veel te veel baby’s treft. Er overlijden elk jaar ongeveer 50.000 baby’s aan de gevolgen van tetanus, en Pampers en UNICEF zetten zich voor de elfde keer op een rij in om baby’s hier tegen te beschermen.

Deze campagne heeft in 19 landen tetanus helpen elimineren, maar elke 11 minuten bezwijkt er nog steeds een baby aan een ziekte die met een simpel vaccin te voorkomen is. Daarom koop ik, elke keer weer, Pampers luiers, en draag ik samen met mijn baby bij aan het redden van een leven van een andere baby. Mijn baby van 6 maanden kan al veel – lachen, kruipen, staan, kroelen en een hele nacht doorslapen. Maar ze kan met haar Pampers kontje ook het leven van een andere baby redden, zodat hij of zij dezelfde kans krijgt om op te groeien– net als mijn baby.Dit is wat Pampers-UNICEF over de campagne vertellen:
Tetanus bij moeders en pasgeborenen raakt nog steeds veel families in de armste gebieden van de wereld. Met het vervolg van de doeltreffende ‘1 pak = 1 levensreddend vaccin*’-campagne, steunt Pampers verschillende vaccinatie-activiteiten in de 191 landen waar tetanus nog altijd een bedreiging vormt. Bovendien steunt Pampers ook het werk van UNICEF en andere partners die bijdragen aan deze strijd, denk hierbij aan lokale overheden en lokale partners die helpen om de toegang tot dit levensreddend vaccin* te vergroten.
1 keer kijken/liken/reageren = 1 levensreddend vaccin*
Ja, ik ben trots op mijn samenwerking met Pampers, omdat ze baby’s in mijn geboortestad een kans op een goede start helpen geven, en omdat ze zich al 11 jaar blijven inzetten om levens van pasgeboren baby’s te redden. Dus vertel ik dit jullie graag: koop je Pampers luiers of billendoekjes met het UNICEF logo, óf like/deel/kijk je dit filmpje, dan doneert Pampers tijdens de #PampersUnicef actieperiode één levensreddend vaccin* en supermarktketen Jumbo verdubbelt van 5 tot 11 oktober het aantal vaccins!

  • 1 Afghanistan, Angola, Cambodja, CAR, Tjaad, DRC, Ethiopië, Guinee, Haiti, Kenia, Mali, Nigeria, Pakistan, Filipijnen, Papoea-Nieuw-Guinea, Soedan, Zuid-Soedan, Somalië en Yemen.
  • * Bij elke aankoop van een verpakking met het logo van UNICEF doneert Procter & Gamble € 0,078 aan UNICEF voor de strijd tegen tetanus bij pasgeborenen. Dit bedrag staat gelijk aan bijvoorbeeld de kosten voor één tetanus vaccin of ondersteunt de levering van de vaccins. Jumbo verdubbelt het aantal vaccins tijdens de actieperiode van 5 tot 11 oktober 2016. UNICEF ondersteunt geen specifieke merken of producten. Voor meer informatie kunt u terecht op www.pampers.nl of www.unicef.nl

 

*Deze blog is in samenwerking met Pampers geschreven. 🙂

Comments

comments

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

You May Also Like